Som ejer af en internetvirksomhed, der ønsker at sælge sine produkter, kan det være en udfordring at have et overblik over bruger adfærd, deres påvirkning på omsætningen samt mulighed for optimering. Måske det er på tide at få hjælp udefra af nogen, som kan hjælpe dig med at få overblikket over din webshop og optimere din omsætning. Eksperter hos Klaviyo kan muligvis være en hjælp til dig og din webshop, da Klaviyo kan udarbejde og analysere data, der kan sige noget om brugeradfærd, på baggrund af din e-commerce.

Hvornår skal du søge hjælp?

Inden du henter hjælp hos Klaviyo bør du gøre dig nogle tanker omkring din webshop og marketingsstrategi. Har du overvejet hvilke marketingsstrategier, der kunne være jer behjælpelig og prøvet dem af, inden I søger hjælp. Måske skal du selv vil forsøge med andre marketingsstrategier, inden I begynder at analysere på det, eller måske er du allerede nået til et punkt, hvor hjælpen skal hentes nu.

Er Klaviyo det rigtige for mig?

Før du søger hjælp hos e-mailmarketingssystem, vil det være en god ide at undersøge om virksomheden tilbyder dig den hjælp, du har behov for. Klaviyo tilbyder hjælp indenfor blandt andet e-mailmarketing, sms-marketing samt forudsigende analyser, som kan være med til at øge din virksomheds omsætning ved at give dig en bedre forståelse for din brugere og deres adfærd. Klaviyo udbyder support fra Amerika, og derfor bør du og din webshop overveje om en tidsforskel vil have stor betydning for jeres behov for hjælp. Det kan også være relevant at undersøge hvad marketingssupport koster, da det ikke altid er gratis. Så man bør overveje, om man har økonomi til at søge dette hjælpemiddel. Nogle marketingssupportsystemer anvender også andre systemer end dem, man er vant til, hvilket betyder at man kan være nødt til at skulle oplæres i nye systemer, som kræver tid.