Har din virksomhed fået vokseværk, og skal I flytte til nye og større lokaler, så kan det være en god ide at vælge en erhvervsmægler, der tænker ud af boksen og sørger for, at I kommer først i køen, så I kan komme af med de gamle lokaler hurtigst muligt og til den rigtige pris. Med et øget antal visninger på ejendommen, vil I også opleve en øget interesse.
Hvordan øger min erhvervsmægler interessen for min ejendom?
Der er forskellige muligheder for at øge interessen for erhvervsejendomme, men en af dem er at komme ud på mange og flere platforme. Ved Nybolig Erhverv bruger de for eksempel det, de kalder for SmartSalg Erhverv, som er et eksempel på at bruge flere forskellige platforme til at promovere din erhvervsejendom. Det gør de via online annoncering på for eksempel LinkedIn, Instagram og Google. Med disse annoncer er der flere, der vil se, at din ejendom er mulig at købe. Med flere interesserede vil du ofte kunne opnå en bedre pris på handlen, da det på den måde i højere grad kommer til at handle om udbud og efterspørgsel.
Hvordan kan jeg vide om den ekstra markedsføring hjælper?
Hvis vi igen tager udgangspunkt i SmartSalg Erhverv, vil du kunne følge med løbende og få tal på hvor mange, der har set annoncen for din ejendom, så du kan se, hvor godt indsatsen virker. Og fordi sådan en type online annoncering kan give præcis data, kan annonceringen blive bedre og klogere undervejs, sådan at de forskellige annoncer, der virker bedst på kvinder, bliver vist til kvinder, mens andre, der virker bedst på mænd, bliver vist til mænd. Der bliver skåret de annoncer fra, som ikke leverer, og via al den samlede information sørges der for, at annoncerne rammer bedst muligt, og der er således større chance for, at de potentielle kunder reagerer på det, de ser, når de er online og ser din annonce. Dermed er der større chance for, at din ejendom bliver solgt hurtigt og til den rigtige pris, fordi den bliver præsenteret for folk, der har stor sandsynlighed for at have en reel interesse.